MARKETING

Myšlenková mapa: Jakou aplikaci vybrat?

Myšlenková mapa (mind map) je pro marketéra jednou z nejdůležitějších věcí, tedy aspoň tehdy, pokud chce plánovat, analyzovat a vytvářet strategii. Jistě, starý dobrý papír a tužku nic nepřekoná, ale aktuálně je dispozici celá řada offline a online aplikací. Jakou z...

QR kód a jeho budoucnost: Má ještě vůbec šanci?

Neúplně vzhledné čtvereček připomínající bludiště. Ano, řeč je QR kódu, kterému se kdysi předpovídala obrovská budoucnost. Jak léta běžela, očekávaní (nejenom v České republice) zůstávala nenaplněna. Jaká je jeho budoucnost? K čemu je vlastně QR kód dobrý? Zdá se to...

Nejlepší prohlížeč? Z testu vychází nejlépe Mozilla Firefox

Nejpoužívanějším browserem na konci roku 2016 je bezpochyby Google Chrome, který preferují bezmála tři čtvrtiny webových uživatelů. Jaký z hlediska funkcionality nejlepší prohlížeč? Výsledky mnohé překvapí, browserovou uživatelskou jedničkou je totiž Mozilla Firefox....

VIDEO: Skvělý nástroj online prezentace Sway

Prezentace projektu, výsledků, zážitků a já nevím, čeho ještě. Dlouhá léta byl synonymem pro vytvářením prezentací MS Powerpoint. Ačkoliv je k mání celá řada alternativ, v poslední době se do popředí stále více dere aplikace SWAY. A je více než paradoxní, že...

Jak poslat velké soubory na internetu? Základní přehled

Pošli mi ten soubor e-mailem, nejlépe ještě dnes. Jenže jak poslat velké soubory, které mohou mít často stovky megabytů? Možností, jak je poslat zcela zdarma, je celá řada. E-mailoví klienti jsou různí, někteří dokážou přenést poměrně řádově desítky mega. Jenže pokud...

Tailoring v marketingu: úspěšná (ne)známá technika

Když se řekne tailoring, i mnohý z marketérů jenom pokrčí rameny. Ačkoliv se v mnoha firmách mnohdy používají dílčí tailoringové techniky, globálně se o tailoringu příliš nemluví. Co vlastně pojem znamená a co všechno pod sebou skrývá? Definice: Znamená tailoring...

Na cestě k Dropboxu – Změny na mapě cloudových úložišť?

Dropbox. Někdy možná synonymum ve světě cloudových úložišť již od roku 2008. Často spojován s pojmy jako spolehlivost, ale na druhé straně také vzhledem k aktuálním potřebám uživatelů také s dispozicí malého úložného prostoru. Jenže, jak čas pomalu ukazuje, spousta...

Kde hledat alternativy Adobe InDesign?

Když se řekne sazba, asi nejčastěji se mnohým lidem vybaví spojení Adobe InDesign. Tenhle program představuje sazečskou špičku již od roku 1999. Jenže ne každému toto řešení od Adobe Systems vyhovuje. A hlavním důvodem nemusí být jenom cena, která začíná na mnoha...

Konverze Facebook vs. Google: Zakopaný pes různých výsledků

Mnohým marketérům, kteří připravují kampaně na sociálních sítích, zejména pak na Facebooku, ze slova konverze vstávají vlasy hrůzou na hlavě. Stačí si totiž představit příklad, máte nasazenou facebookovskou reklamu na produkt, který se prodává jako blázen. Nad čísly...

Proč MARKOMU?

Jaké je motto projektu markomu.cz? Rozumět marketingu a médiím. A název? zkratka je tvořena dvěma slovy: marketingová komunikace. VÍCE

Michal Novotný
Marketing a život je cesta
Třeba najdeme řešení Vašeho problému, možná si jen prohodíme pár slov… Svou zprávu směřujte na info(á)markomu.cz
nebo koukněte na můj profil michalnovotny.net.

Share This