ONLINE SVĚT

CTR napříč systémy: Je lepší Google nebo Facebook?
CTR jako jeden z atributů měření efektivity reklamy představuje pro mnohé marketéry jednu ze základních manter jejich denního chleba. Jaká jsou aktuální čísla na začátku roku 2018 v otázce průměrné míry prokliku na nejznámějších platformách? Ve zkratce: Co je CTR? CTR...

Facebook Explore Feed: Konec neplaceného obsahu na profilu?
Nový Explorer Feed by měl být především nástrojem, „který uživatelům pomůže najít relevantní obsah.“ Tak pravil Mark Zuckerberg (interpretováno) dne 12. ledna 2018. Po dílčích zprávách o testování nového Explore Feedu, Facebook nového Průzkumníka příspěvků oficiálně...

Nejdůležitější marketingové trendy 2018
Pokud použijeme parafrázi slavného výroku, tak lze konstatovat, že situace v marketingu se mění každým okamžikem a že nových trendů, které je třeba vzít v potaz, je celá řada. Jaké jsou ty nejdůležitější marketingové trendy 2018? Server smartinsights.com uspořádal...

Nejvíc navštěvované weby 2017: Google drtí konkurenci
Google, google a zase google. Není velkým překvapením, že oblíbený webový vyhledávač byl v červenci 2017 nejnavštěvovanějším webem na světě. A vzhledem k tomu, že vedle domény .com jsou oblíbené i národní platformy, dá se s jistotou googlí triumf označit za drtivý....

Lorem Ipsum a další užitečné generátory
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Děláte zkušební webovky, tvoříte šablony, makáte na dokumentaci. Máte třeba skoro hotový layout, ale ostré texty nemáte. Co s tím? Kopírovat texty odjinud se vám nechce, v tomhle případě pomůže text všeobecně...

Myšlenková mapa: Jakou aplikaci vybrat?
Myšlenková mapa (mind map) je pro marketéra jednou z nejdůležitějších věcí, tedy aspoň tehdy, pokud chce plánovat, analyzovat a vytvářet strategii. Jistě, starý dobrý papír a tužku nic nepřekoná, ale aktuálně je dispozici celá řada offline a online aplikací. Jakou z...

QR kód a jeho budoucnost: Má ještě vůbec šanci?
Neúplně vzhledné čtvereček připomínající bludiště. Ano, řeč je QR kódu, kterému se kdysi předpovídala obrovská budoucnost. Jak léta běžela, očekávaní (nejenom v České republice) zůstávala nenaplněna. Jaká je jeho budoucnost? K čemu je vlastně QR kód dobrý? Zdá se to...
Marketing a život je cesta…
Třeba najdeme řešení Vašeho problému, možná si jen prohodíme pár slov… Svou zprávu směřujte na info(á)markomu.cz
nebo koukněte na můj profil michalnovotny.net.