Žádná velká změna – suverénní Facebook, nadvláda Instant Messagingu a spanilá jízda Instagramu. Z průzkumu serveru statista.com vyplývá, že rozložení sil na trhu sociálních sítí je v roce 2018 obdobné jako v roce loňském.

Nejoblíbenější sociální sítě

1. FACEBOOK
2,196 mld. účtů | Služby sociální sítě (Facebook Inc.)

2. YOUTUBE
1,9 mld. účtů | Video Hosting service (Alphabet Inc. – dceřiná společnost Google)

3. WHATSAPP
1,5 mld. účtů | Instant Messaging (Facebook Inc.)

4. FACEBOOK MESSENGER
1,3 mld. účtů | Instant Messaging (Facebook Inc.)

5. WECHAT
1,040 mil. účtů | Instant Messaging (Tencent Holdings Limited)

6. INSTAGRAM
1 mld. účtů | Sdílení fotek (Facebook Inc.)

7. QQ
806 mil. účtů | Instant Messaging (Tencent Holdings Limited)

8. QZONE
868 mil. účtů | Služby sociální sítě (Tencent Holdings Limited)

9. DOUJIN /TIK TOK
500 mil. účtů | Sdílení videa (Bytedance)

11. SINA WEIBO
411 mil. účtů | Microblogging (Sin Corp)

Zdroje

www.statista.com/statistics/272014/global-social-networks-ranked-by-number-of-users

Statistiky jsou vedeny podle aktivních uživatelských účtů (platné k červenci 2018).

Profesí marketingový specialista se slabostí pro inovace všeho druhu,
statistiky a sociální sítě. Miluji vaření a nejen v kuchyni spojuji často
nespojitelné. A ten pravý relax pro mě znamenají hory, ať už po svých
nebo na kole či koloběžce.

Chci online tipy

... dostávat 2x měsíčně do schránky

Děkuji, úspěšně jste přihlásili k odběru.