Vyberte stránku
Infografika: Nejpoužívanější služby Google

Infografika: Nejpoužívanější služby Google

Google, googlovat, vygooglit. Tyhle výrazy se již nemusíme učit, jsou tak jaksi už natrvalo v našem slovníku. Systém ovšem není jenom o vyhledávání, nabízí celou řadu dalších aplikací a služeb. Jaké byly v uplynulém roce 2016 ty nejpoužívanější? Jedničkou je...
Infografika: Cloudová úložiště – přehled

Infografika: Cloudová úložiště – přehled

Jak a kam ukládat data na webu se na serveru markomu již psalo, nicméně pojďme si nyní přehledně připomenout, jaké jsou aktuální možnosti v této oblasti? Na webu se vyskytuje celá řada cloudových služeb, které nabízí různé možnosti. Uživatel je především zvědavý na...
Infografika: Demografie Facebook vs. Twitter

Infografika: Demografie Facebook vs. Twitter

O Facebooku se v Česku mluví hodně, o Twitteru méně. Co se týká čísel, je na Facebooku registrováno přes miliarda uživatelů, u druhé sociální sítě se počet účtů odhaduje na něco málo přes tři sta milionů. Facebook vs. Twitter: Jak je to ovšem s uživateli a základními...
Infografika: Marketingový mix a jeho prvky

Infografika: Marketingový mix a jeho prvky

Marketingový mix – spojení, které představuje takřka učebnicový pojem. Ne vždy je zcela jasné, co všechno vlastně toto sousloví obsahuje. Pojetí toho, jak vypadá marketingový základ základů je totiž velice různorodé, mnohý z odborníků přidává další a další...
Infografika: LinkedIn – vychytaná profesní síť

Infografika: LinkedIn – vychytaná profesní síť

LinkedIn – při vyslovení tohoto spojení tak většinou každý tuší, o co se jedná, nicméně doplňující dotaz, zda má tázaný zde založený profil, mnohdy skončí jen rozpačitým pokrčením ramen. K čemu tato sociální síť slouží a jaké jsou její základní vlastnosti a...
Infografika: Web traffic v České republice

Infografika: Web traffic v České republice

Webovky, kde je největší web traffic v České republice, jsou dostatečně známé – jedničkou je sociální síť facebook.com, v závěsu za ní google.cz a seznam.cz. Ale co ty další? Jaký je třeba nejnavštěvovanější e-shop? A jak si stojí třeba erotické portály? Věděli jste...